בס"ד

מהנדסים

דרושים הנדסאי בניין

סליחה, פרסמתם לאחרונה מודעת דרושים הנדסאי בניין / מהנדסי בניין? חיפוש עובדים הוא מלאכה קשה ומפרכת ולעיתים רבות לא מתגמלת. נדיר עד מאוד למצוא את המעסיק שיבטיח לכם שהוא מרוצה ב-100% מכל או ממרבית העובדים שלו. וזה גורם לכם כבעלי עסק לכאבי בטן לא קלים.

כי כשאתם חותמים חוזה עם עובד, אתם בעצם מפקידים בידיו את העסק שלכם לטוב ולרע, שלא לדבר על זמן הלמידה שאתם מקדישים לו וצריכים לחפות על הטעויות שלו, ודאי בהתחלה. וככל שמדובר בעובד בכיר יותר כך גודל האחריות וגודל הנתח מהעסק שאתם מפקידים בידיו. שהרי שונה הוא חיפוש של עובד בנייה זוטר מאשר חיפוש של מנהל עבודה או מהנדס בניין.

בעל.ת עסק לעבודות בנייה:

האם את.ה עדיין מבזבז.ת זמן על חיפוש דרושים הנדסאי בניין בלי לראות תוצאות?

חברות הבנייה בארץ ותחום הבנייה בכלל, נמצאות בתנופה מתמדת. זה גורם לכך שיותר ויותר בעלי חברות בתחום הבנייה מחפשים עובדים מקצועיים, כמו הנדסאי בניין, מהנדסי בניין, מפקחי בנייה, מאתרי ליקויי בנייה, מנהלי עבודה ועוד. אלא שעל הדרך הם גם עושים כמה טעויות שגורמות להם לבזבז זמן יקר על חיפוש עובד מתאים ומוצאים את עצמם יושבים על הרים של קורות חיים או להיפך, מקבלים מעט מדי פניות, מה שמרחיק את הסיכוי למצוא את העובד המתאים למשרה.

זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מחפשים כרגע הנדסאים או עובדים מקצועיים בתחום הבנייה?

על 2 טעויות מעצבנות של בעלי חברות בענף הבנייה ואיך להתגבר עליהן בהצלחה – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

דרושים הנדסאי בניין
דרושים הנדסאי בניין

איך לא מפרסמים משרת דרוש הנדסאי אדריכלות

כמו שאתם יכולים להבין, תהליך החיפוש של עובדים מקצועיים כמו דרוש הנדסאי אדריכלות לוקח זמן רב מדי, לעיתים אפילו שנה ויותר אולי בגלל 2 הטעויות המעצבנות, שעומדות בינם לבין ההצלחה.

  1. הטעות הראשונה של בעלי חברות בענף הבנייה היא שהם פונים לאתרי חיפוש עבודה שונים באינטרנט, ללא יכולת של מעקב אם הם יעילים אם לא.

וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר כי הם לא יודעים שמהנדסים מלכתחילה הרבה פחות מחפשים שם עבודה, קודם כל כי הם נתפסים כמנועי חיפוש זולים לעבודות פשוטות כמו מלצרות, טכנאות וכו' ושנית, משום שאחוז קטן מאוד מתוך העבודות המתפרסמות שם הם אמינות ובאמת יובילו את המהנדס לעבודה (כך לפחות על פי מה שרווח בין המהנדסים בשטח) ואחרי שאתם מפרסמים משרה זמן רב מדי, התוצאה תהייה שאתם תישחקו עוד בטרם תמצאו את העובד הרצוי.

אז מה צריך לעשות?

פשוט מאוד. הפתרון הוא לפרסם משרות באתרים שהם ייעודיים למהנדסים. התוצאה תהייה שיגיעו אליכם רק בעלי מקצוע איכותיים שמתאימים למשרה שלכם.

  1. הטעות השנייה של בעלי חברות בענף הבנייה היא לפרסם את המשרה רק ברשתות חברתיות כמו קבוצות וואטסאפ, אינסטגרם וכו' ושם בלבד. וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר, כי כשמפרסמים בקבוצות ברשתות חברתיות זה כמו לזרוק מחט בערמה של שחת, יש סיכוי קטן שבדיוק מי שמתאים יראה את המודעה.

אז מה צריך לעשות?

פשוט מאוד. הפתרון הוא לפרסם באתר אינטרנט שפונה למהנדסים והוא מקודם בגוגל בדיוק בתחום הזה שבו אתם מחפשים לאייש משרה והרשתות החברתיות ישמשו כתזכורת ובכדי לתת למשרה חשיפות נוספות. כך מי שיגיע אליכם יהיו האנשים המתאימים.

הערה נוספת לבעלי חברות בענף הבנייה: אם מפרסמים משרות של דרוש הנדסאי אדריכלות וכדומה, באתר שמספק תוכן מקיף ורלוונטי למהנדסים, הסיכוי שבנאדם באמת מקצועי יראה את מודעת הדרושים הוא הרבה יותר גבוה. כי מי שמעשיר כל הזמן את הידע שלו הוא מן הסתם גם יותר מקצועי ובעל שאיפות יותר גבוהות וזהו העובד שאתם ודאי תרצו.

דרוש הנדסאי אדריכלות
דרוש הנדסאי אדריכלות

לסיכומו של דבר איך מוצאים הנדסאי בניין דרושים ללא ניסיון או עם ניסיון

חברות הבנייה בארץ ותחום הבנייה בכלל, נמצאות בתנופה מתמדת. זה גורם לכך שיותר ויותר בעלי חברות מחפשים עובדים מקצועיים, כמו הנדסאי בניין דרושים ללא ניסיון או מהנדסי בניין, מפקחי בנייה, מנהלי עבודה ועוד. אלא שעל הדרך הם גם עושים כמה טעויות שגורמות להם לבזבז זמן יקר.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתקבלו עובדים איכותיים, חשוב לפרסם משרות באתרים שהם ייעודיים ושפונים למהנדסים ולעוסקים במקצועות הבנייה. וכן לפרסם באתר אינטרנט שמקודם בגוגל בדיוק בתחום הזה שבו אתם מחפשים לאייש משרה. כך שיגיעו אליכם רק בעלי מקצוע איכותיים שמתאימים למשרה שלכם.

הערה נוספת היא פשוט לפרסם משרות באתר שמספק תוכן מקיף ורלוונטי למהנדסים, הסיכוי שהנדסאי בניין דרושים ללא ניסיון או עם ניסיון יראו את המשרה באתר שכזה הוא הרבה יותר גבוה.

הנדסאי בניין דרושים ללא ניסיון
הנדסאי בניין דרושים ללא ניסיון

עכשיו תורכם – מה דעתכם לגבי מהנדס בניין דרושים

אנו מאמינים שכבעלי חברה בתחום הבנייה יש לכם ידע רב להוסיף לנו. נשמח לשמוע מכם מה אתם יכולים להוסיף לנו, תובנות שיש לכם בעניין פרסום משרות למהנדסים ולעוסקים בתחומי הבנייה.

הצעד הבא שלכם למצוא הנדסאים ומהנדסים איכותיים הוא לפרסם מודעת מהנדס בניין דרושים כאן באתר.

בנוסף לתועלות הנ"ל, הבונוסים שלכם כשאתם מפרסמים משרת מהנדס או משאר מקצועות הבנייה כאן באתר:

  • האתר ממוקד ומגיע בדיוק לקהל היעד שלכם – המעסיקים.
  • פרסום חינם של המשרה גם בקבוצת הוואטסאפ שלנו.
  • תרומה לקהילה:

חלק מרכזי ממטרות יוזמי האתר היא להעלות את המודעות למניעת אסונות ותאונות עבודה באתרי בנייה וכן להעלות את המודעות למבנים מסוכנים למניעת קריסה או אסון של רעידת אדמה.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

פרסמו כבר עכשיו משרת דרושים הנדסאי בניין או מודעת מהנדס בניין דרושים כאן באתר.

מהנדס בניין דרושים
מהנדס בניין דרושים

מאמרים נוספים..

עלות בדק בית

בדק בית

כתבה מקיפה ביותר על בדק בית 'בדק בית' הוא מונח עממי או מקצועי המתייחס ל"תקופת הבדק" המוגדרת בסעיף 4 לחוק המכר (דירות). הגדרת המונח בחוק

קרא עוד »
הנדסאות אזרחית לימודים

הנדסאות אזרחית לימודים

בכירי השיטור העירוני בנוף הגליל – המפקד עמית פסחוב ורונן סימן טוב, סטודנטים המסיימים שנה שנייה במגמת הנדסה אזרחית בטכנולוגית נוף הגליל, מדברים על ההחלטה

קרא עוד »
בטיחות באתרי בנייה

בטיחות באתרי בנייה

ריאיון עם דן אלעזרי, ממונה על בטיחות באתרי בנייה בטיחות באתרי בנייה 39 עובדים נהרגו בתאונות עבודה בישראל מאז תחילת השנה – עלייה של 26%

קרא עוד »
לימודי הנסה אזרחית

לימודי הנדסה אזרחית

עבודה בחברת בנייה בטרם סיום לימודי הנדסה אזרחית סטודנט בסוף התואר ללימודי הנדסה אזרחית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל חתם על חוזה עבודה בחברת "בסט בנייה"

קרא עוד »

לפרסום מודעת דרושים

הרשמה

5 1 הַצבָּעָה
Article Rating
הירשם
להודיע על
0 Comments
משוב
הצג את כל ההערות
0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבו.x

בס"ד

תשלום מאובטח

תרומה לתחזוקת האתר
מהנדסים
סכום לבחירה: