בס"ד

מהנדסים

מהנדס מבנים מסוכנים נתן הוראת סגירה בגלל תקרה שקרסה בבנק

מהנדסי מבנים מסוכנים. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

מהנדס מבנים מסוכנים נתן הוראת סגירה בגלל תקרה שקרסה בבנק הפועלים באשדוד

מהנדס עירוני נתן הוראת סגירה לקומה

לפני זמן קצר התרחשה קריסה של חלק מתקרה אקוסטית בסניף בנק הפועלים ברחוב דב גור באשדוד ולמקום הוזעקו כוחות ההצלה.

לוחמי האש של תחנת אשדוד יצאו למקום בעקבות קריאה וחשש ללכודים במקום. בהגיעם למקום לוחמי האש הבחינו בתקרה מגבס ובלוקים שקרסה על עובדי הסניף.

לוחמי האש החלו בסריקות נוספות על מנת לשלול לכודים נוספים כמו כן בוצעה בדיקה עם מנהל הסניף לבדוק האם כל עובדי הסניף נמצאים ושלא חסר אף אחד. לאחר סריקות ובדיקות קפדניות כל האנשים יצאו בבטחה ואין לכודים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא שלוש נשים שלקו בחרדה, ללא חבלות בגופן.

כונן מד"א-הצלה דרום דוד אלמליח שהגיע למקום עם אמבולנס מד"א מספר: בהגיעי למקום יחד עם כוננים וצוותי מד"א נוספים הופננו לכיוון בניין בנק בו קרסה תקרה דקורטיבית. יחד עם צוותי החילוץ של כיבוי אש הוצאנו מהבניין 2 נשים שנפגעו במצב קל והן פונו באמבולנסים של מד"א להמשך טיפול במרכז הרפואי אסותא בעיר".

מעיריית אשדוד נמסר כי מהנדס מבנים מסוכנים נתן הוראת סגירה של הקומה השנייה בתוך מבנה הבנק וכי הנושא הועבר להמשך טיפול של הבנק.

מאת: דוד לוי באתר כאן דרום אשדוד

מהנדס מבנים מסוכנים
מהנדס מבנים מסוכנים

מאמרים נוספים..

עלות בדק בית

בדק בית

כתבה מקיפה ביותר על בדק בית 'בדק בית' הוא מונח עממי או מקצועי המתייחס ל"תקופת הבדק" המוגדרת בסעיף 4 לחוק המכר (דירות). הגדרת המונח בחוק

קרא עוד »
הנדסאות אזרחית לימודים

הנדסאות אזרחית לימודים

בכירי השיטור העירוני בנוף הגליל – המפקד עמית פסחוב ורונן סימן טוב, סטודנטים המסיימים שנה שנייה במגמת הנדסה אזרחית בטכנולוגית נוף הגליל, מדברים על ההחלטה

קרא עוד »
בטיחות באתרי בנייה

בטיחות באתרי בנייה

ריאיון עם דן אלעזרי, ממונה על בטיחות באתרי בנייה בטיחות באתרי בנייה 39 עובדים נהרגו בתאונות עבודה בישראל מאז תחילת השנה – עלייה של 26%

קרא עוד »
לימודי הנסה אזרחית

לימודי הנדסה אזרחית

עבודה בחברת בנייה בטרם סיום לימודי הנדסה אזרחית סטודנט בסוף התואר ללימודי הנדסה אזרחית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל חתם על חוזה עבודה בחברת "בסט בנייה"

קרא עוד »

לפרסום מודעת דרושים

הרשמה

5 1 הַצבָּעָה
Article Rating
הירשם
להודיע על
0 Comments
משוב
הצג את כל ההערות
0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבו.x

בס"ד

תשלום מאובטח

תרומה לתחזוקת האתר
מהנדסים
סכום לבחירה: