בס"ד

מהנדסים

פעילות נגד אתר פסולת בנייה פיראטי

המשטרה הירוקה פעלה נגד אתר פסולת בנייה פיראטי בסמוך ליישוב לקייה שבדרום

במסגרת הפעילות, הוציאה המשטרה הירוקה צו לניקוי השטח ועיכבה לחקירה נהג שנתפס משליך פסולת באתר

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פעלה נגד השלכת פסולת באתר הסמוך ללקייה

במסגרת הליך אכיפה סמוי שקיימה המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בשבועות האחרונים נגד אתר פסולת לא חוקי בסמוך ליישוב לקייה שבדרום, תועדו השלכות פסולת בנייה בשטחים פתוחים מתוך פגיעה בסביבה שלא כחוק.

בתחילת השבוע פעלה המשטרה הירוקה של המשרד בשיתוף משטרת ישראל נגד נהג שהשליך פסולת בנייה באתר. הנהג עוכב לחקירה, והמשאית ששימשה לביצוע העבירות נתפסה. המשטרה הירוקה של המשרד הוציאה לבעל המשאית צו לניקוי מידי של השטח ופתחה בחקירה פלילית מול מנהלי האתר. במסגרת החקירה צפויות חקירות נוספות של חשודים בביצוע העבירות הסביבתיות.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן והמשרד להגנת הסביבה מקדמים חוק לטיפול בפסולת בנייה אשר יביא לצמצום ולהפסקה של השלכות פסולת לא חוקיות בשטחים פתוחים דרך מעקב ופיקוח על משאיות המובילות פסולת בנייה. המשרד נחוש לקדם את החקיקה ולהביא להפסקת המפגעים הסביבתיים והפגיעה בציבור כתוצאה מהשלכות אלה.

לצד קידום החוק, המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל וגורמי האכיפה לצמצום עבירות סביבתיות ובהן השלכות פסולת בנייה הפוגעות בבריאות הציבור והסביבה.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן: "עוד פעולה נחושה של המשטרה הירוקה של המשרד הובילה לעצירת השלכות פסולת הבנייה החמורות שהתבצעו באתר הפסולת בדרום. במקביל לקידום חוק פסולת בנייה שיביא לעצירת תופעת ההשלכות הלא חוקיות בשטחים הפתוחים, אנחנו ממשיכים בפעולות אכיפה נוקשות נגד עברייני סביבה במטרה לשמור על בריאות הציבור והסביבה".

מתוך אתר המשרד להגנת הסביבה

פעילות נגד אתר פסולת בנייה פיראטי
פעילות נגד אתר פסולת בנייה פיראטי

מאמרים נוספים..

עלות בדק בית

בדק בית

כתבה מקיפה ביותר על בדק בית 'בדק בית' הוא מונח עממי או מקצועי המתייחס ל"תקופת הבדק" המוגדרת בסעיף 4 לחוק המכר (דירות). הגדרת המונח בחוק

קרא עוד »
הנדסאות אזרחית לימודים

הנדסאות אזרחית לימודים

בכירי השיטור העירוני בנוף הגליל – המפקד עמית פסחוב ורונן סימן טוב, סטודנטים המסיימים שנה שנייה במגמת הנדסה אזרחית בטכנולוגית נוף הגליל, מדברים על ההחלטה

קרא עוד »
בטיחות באתרי בנייה

בטיחות באתרי בנייה

ריאיון עם דן אלעזרי, ממונה על בטיחות באתרי בנייה בטיחות באתרי בנייה 39 עובדים נהרגו בתאונות עבודה בישראל מאז תחילת השנה – עלייה של 26%

קרא עוד »
לימודי הנסה אזרחית

לימודי הנדסה אזרחית

עבודה בחברת בנייה בטרם סיום לימודי הנדסה אזרחית סטודנט בסוף התואר ללימודי הנדסה אזרחית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל חתם על חוזה עבודה בחברת "בסט בנייה"

קרא עוד »

לפרסום מודעת דרושים

הרשמה

5 1 הַצבָּעָה
Article Rating
הירשם
להודיע על
0 Comments
משוב
הצג את כל ההערות
0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבו.x

בס"ד

תשלום מאובטח

תרומה לתחזוקת האתר
מהנדסים
סכום לבחירה: