בס"ד

מהנדסים

כנס לבטיחות במעבדות מחקר ופיתוח באקדמיה ובתעשייה

צילום: בית ההנדסה, כל הזכויות שמורות

האיגוד הישראלי להנדסת בטיחות בלשכת המהנדסים, מזמין אתכם לכנס הלאומי ה-2 לבטיחות במעבדות מחקר ופיתוח באקדמיה ובתעשייה. בלשכת המהנדסים ממשיכים את המסורת שהתחילו לפני כשנה ומקיימים כנס נוסף בתחום אשר מיועד למנהלי פיתוח, אנשי אקדמיה, מהנדסים, מומחי בטיחות, ולכל אחד בעל זיקה לתחומי המו"פ בארץ.

המחקר והפיתוח בישראל עומדים בשורה הראשונה בזירה הבינלאומית וככאלה מהווים כוח כלכלי מניע במשק. מעבדות מו”פ קיימות במפעלים רבים ובכלל זה מפעלי הייטק וביוטק, כמו-גם במתקנים ביטחוניים, בבתי חולים ובקמפוסים האקדמיים השונים בארץ. נושא הבטיחות במעבדות אלו הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי המחקר והפיתוח המתנהלים בכל רחבי הארץ, ולפיכך חייב לקבל את תשומת הלב הראויה.
לשכת המהנדסים ממשיכים את המסורת ומקיימים כנס נוסף בתחום אשר יעסוק בהיבטים השונים של הבטיחות המעבדתית במגוון מפעלים ונסיבות, האתגרים המלווים את תחום הבטיחות במעבדות מו”פ ויוצגו פתרונות וחידושים בתחום.

  • תכנית הכנס תפורסם בקרוב

הרשמה ועלויות

  • מחיר חבר לשכת המהנדסים – 280 ש”ח
  • מחיר מלא – 350 ש”ח
  • זכאי מלגת קרן ידע הנדסי-אקדמי יוכלו לנצל מלגה בהתאם לקריטריונים הנהוגים בקרן, בכפוף לאישור הקרן וליתרת המלגה של העמית בקרן במועד סיום הכנס.
  • הלשכה הינה מלכ”ר – אין מע”מ

להרשמה

מאמרים נוספים..

עלות בדק בית

בדק בית

כתבה מקיפה ביותר על בדק בית 'בדק בית' הוא מונח עממי או מקצועי המתייחס ל"תקופת הבדק" המוגדרת בסעיף 4 לחוק המכר (דירות). הגדרת המונח בחוק

קרא עוד »
הנדסאות אזרחית לימודים

הנדסאות אזרחית לימודים

בכירי השיטור העירוני בנוף הגליל – המפקד עמית פסחוב ורונן סימן טוב, סטודנטים המסיימים שנה שנייה במגמת הנדסה אזרחית בטכנולוגית נוף הגליל, מדברים על ההחלטה

קרא עוד »
בטיחות באתרי בנייה

בטיחות באתרי בנייה

ריאיון עם דן אלעזרי, ממונה על בטיחות באתרי בנייה בטיחות באתרי בנייה 39 עובדים נהרגו בתאונות עבודה בישראל מאז תחילת השנה – עלייה של 26%

קרא עוד »
לימודי הנסה אזרחית

לימודי הנדסה אזרחית

עבודה בחברת בנייה בטרם סיום לימודי הנדסה אזרחית סטודנט בסוף התואר ללימודי הנדסה אזרחית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל חתם על חוזה עבודה בחברת "בסט בנייה"

קרא עוד »

לפרסום מודעת דרושים

הרשמה

0 0 הצבעות
Article Rating
הירשם
להודיע על
0 Comments
משוב
הצג את כל ההערות
0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבו.x

בס"ד

תשלום מאובטח

תרומה לתחזוקת האתר
מהנדסים
סכום לבחירה: