בס"ד

מהנדסים

לימודי הנדסאות בניין למגזר החרדי באשדוד

ידיעה מתוך אתר הזירה החרדית

לימודי הנדסאות בניין למגזר החרדי באשדוד

לראשונה מאז הקמת העיר, נפתח השנה באשדוד מרכז להכשרה מקצועית שפועל בלב ליבו של רובע ז' – השכונה החרדית באשדוד, כאשר במסגרתו יהיה ניתן ללמוד ולהשתלם במקצועות המבוקשים, ולצאת עם תעודה אקדמית שתסלול את הדרכים לשוק העבודה.

מי שעומד מאחורי המרכז, הוא לא אחר מאשר חבר מועצת העיר, הרב חיים אמסילי. הלימודים עצמם יתקיימו בבניין ישיבת 'עטרת מאיר' שברחוב רשב"י, במרכז רובע ז'.

המרכז, שיצא לדרך בשילוב מרכז 'עתיד' שמפעילה 7 קמפוסים ללימודים במקצועות הבניה, רכב ותחבורה חכמה, תעשיה וטכנולוגיה מתקדמת, מציע לתלמידים להשתלם בכמה תחומים: הנדסאי תעשיה וניהול, לוגיסטיקה, הנדסאי בניין והנדסאי תוכנה.

"מה שמייחד את המרכז" אומר חיים אמסילי, "הוא שהתלמידים יצאו תוך 3 שנים עם מקצוע ביד, ואם לא די בכך – הם יוכלו להתפרנס תוך כדי לימוד, שכן אנו מתממשקים עם כמה גופים מובילים כמו סלע לוגיסטיקה, חברת החשמל ועוד, שיוכלו לקלוט את התלמידים תוך כדי לימודם וזאת עוד לפני שיקבלו את התעודה".

אגב, מרבית התלמידים יהיו זכאים ל100% מימון של תכנית הלימודים, וזאת בזכות הסיוע הממשלתי הנדיב שמוצע כיום לחרדים הפונים למסלולי התעסוקה השונים. הלימודים מתקיימים 3 פעמים בשבוע, לימודי ערב, כשכך ניתן גם ללמוד בכולל ובמקביל להוציא תעודה שתאפשר לרכוש מקצוע מכובד שיפרנס בע"ה בבוא העת את בעליו. "זו הזדמנות יוצאת דופן", אומר הרב אמסילי שמספר כי "אין פלא שרבים כבר הביעו התעניינות רבה, ואנו נערכים לפתוח את השנה עם מחזור איכותי של תלמידים שייהנו מלימודים ברמה גבוהה במימון מלא, ובבוא היום הם יוכלו בזכות זאת לפרנס את משפחותיהם בכבוד".

לימודי הנדסאות בניין למגזר החרדי באשדוד
לימודי הנדסאות בניין למגזר החרדי באשדוד

מאמרים נוספים..

עלות בדק בית

בדק בית

כתבה מקיפה ביותר על בדק בית 'בדק בית' הוא מונח עממי או מקצועי המתייחס ל"תקופת הבדק" המוגדרת בסעיף 4 לחוק המכר (דירות). הגדרת המונח בחוק

קרא עוד »
הנדסאות אזרחית לימודים

הנדסאות אזרחית לימודים

בכירי השיטור העירוני בנוף הגליל – המפקד עמית פסחוב ורונן סימן טוב, סטודנטים המסיימים שנה שנייה במגמת הנדסה אזרחית בטכנולוגית נוף הגליל, מדברים על ההחלטה

קרא עוד »
בטיחות באתרי בנייה

בטיחות באתרי בנייה

ריאיון עם דן אלעזרי, ממונה על בטיחות באתרי בנייה בטיחות באתרי בנייה 39 עובדים נהרגו בתאונות עבודה בישראל מאז תחילת השנה – עלייה של 26%

קרא עוד »
לימודי הנסה אזרחית

לימודי הנדסה אזרחית

עבודה בחברת בנייה בטרם סיום לימודי הנדסה אזרחית סטודנט בסוף התואר ללימודי הנדסה אזרחית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל חתם על חוזה עבודה בחברת "בסט בנייה"

קרא עוד »

לפרסום מודעת דרושים

הרשמה

0 0 הצבעות
Article Rating
הירשם
להודיע על
0 Comments
משוב
הצג את כל ההערות
0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבו.x

בס"ד

תשלום מאובטח

תרומה לתחזוקת האתר
מהנדסים
סכום לבחירה: